Helgen som varit.

Här har vi haft en underbar helg med fantastiskt väder, solsken och värme. Så nartuligtvis har vi varit ute på många långa promenader.
Och jag passade på att ta lite bilder under gårdagens skogspromenad, fast vi promenernar alltid i skogen eftersom vi har den precis runt knuten ;)

Switcher poserar, han tränar sig inför årets utställnigs debut ;)


Holset tar det lite lugnare


Garrett står och njuter av värmen från solen.. fast han har ju takten kvar av att stå fint ;).. och den kommer komma till hands om några veckor när han ska göra debut i veteranklass.


Lite vy bilder från promenaden
  

Nu ska jag återgå till att gräva ner näsan i mina böcker och skriva klart hemtentan jag har en vecka på mig att skriva.

Må väl

ps. Vi ska till Larv och det blir vår första utställning på 10 månader, det blir garretts första gång ut i veteranklass. ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0