Fröken Millie på besök :)

Lite uppdatering!

Millie är här på besök hela helgen, och jag är nu 98% säker på att hon är med valpar (de sista 2% är bara osäkerhet från min sida, är ju första gången jag ska ha en kull valpar).  Hennes profil har inte ändrat sig något (tycker jag) från förra helgen men magen har däremot öka 2-2½cm i omfång, och bröstkorgen har ökat ytterligare någon cm. Vårtorna har dessutom blivit mycket större men inga juver har det blivit än.
Garrett flörtar så mycket han kan med sin dotter, och går mig på nerverna, fast Millie tar det med ro, hon har regält med skinn på näsan fröken så hon sätter mina pojkar ordentligt på plats ;)

Hon har inte ätigt så bra de senaste veckorna, men direkt när hon kom hit åt hon av pojkarnas mat.. inte mycket men hon åt! fast kanske mest för att visa pojkarna vem som äger maten i huset nu ;)

Dessutom har jag äntligen bestämt mig för vilket kennelnamn jag vill ha, så ansökan är inskickad med mitt andra val som reserv. Så nu får jag vänta på en sak till och se om det blir som jag vill ;)

Bilder på Millie kommer under helgen, så håll utkik.


Må väl

Kommentarer
Postat av: Elin Eklund

Skönt att hon äter lite. (Jag läste ditt inlägg på whippetforum.) Hoppas du hinner få ditt kennelnamn i tid... det kan nämligen ta ett tag innan du hör något och sen är det ju protest-tiden... hoppas du får ditt första alternativ. Lycka till i fortsättningen nu!

2009-12-12 @ 12:18:45
URL: http://elinobriams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0