Jag har fått mig en KAMERA!!! :D

Fick en digitalkamera i Julklapp av pappa :D , så nu ska det fotas hundar :D
Det kommer definitivt uppdateras oftare i bloggen med bilder, villket varit lite svårt när jag inte har haft någon egen kamera.
Så igår och idag har jag fotat hundarna och nedan följer ett litet alster av de bilder jag tagit.


Millie tycker det är lite svårt att hitta en bra liggställning nu när magen börjar vara i vägen


Hon tillbringar även mesta tiden med att sova... helst i närheten av mig.


Här inne finns det bappisar :D och jag har känt rörselser från 2-3 stycken ;) och när Millie är helt avslappnad kan man tydligt se konturerna och sparkar inifrån magen. Men jag har hittills bara sett/känt från vänster sida av magen, för hon föredrar att ligga på höger sidan.


Pojkarna står och spanar på barnen som åker pulka på lekplatsen utanför.



Lägger in nya "mag"bilder på Millie på tisdag, men för att se hur hon har vuxit ser ni nedan vanliga Millie och sedan dräktig 7v... Kolla skillnaden! :D
 

En fortsatt God Jul till er alla

Må väl och kör försiktigt i snöstormarna.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Å vad stor hon är undrar hur många det blir. Spännande. Äter hon bra nu?

Kul med ny kamera.Håller tummarna att allt går bra. Vilken dag skall hon ha?

2009-12-26 @ 18:57:18
URL: http://belara.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0