Ny dag, nya promenad bilder.

Natten till idag kom det mer snö, och denna gången höll det sig kallt så idag blev det en härlig promenad istället för en blöt...
Switcher tycker att täcken är ganska onödigt... om det inte är väldigt kallt... så så fort vi kom till fältet åkte det av, han hade dessutom gjort sitt bästa för att bli av med det själv genom att rulla runt för fullt i snön ;)
 
Här är switcher precis efter han har rullat runt i snön, full fart framåt med Holset i hälarna.


Gammel gubben Garrett tog det lugnare ;)


Litet axplock från dagens skogsvända
     

Som ni märker så händer det inte allt för mycket just nu... hundarna har vinter vila från både utställning och Kapp(LC) och det kommer så sakta igång under våren igen. Just nu planeras det mest, vilket innebär att jag kollar vilka utställningar som kommer och vilka domare det är. LC tar jag när det ar dax för anmälning och ser efter först hur pojkarna mår innan jag bestämmer mig.

Något jag ska bättra mig på i år är Whippetrace.. började ta licens på de två äldre under -06, men sen räckte inte tiden till. Så jag hoppas att jag i år kommer kunna träna och eventullet delta i någon tävling under året.

Må väl.. det gör iaf vi ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Du är nu utmanad!!

Kolla min blogg så förstår du!!



=^..^= Elin

2009-02-11 @ 11:11:33
URL: http://www.sloughi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0