Det är en konstart att sova bekvämt.. iaf om man är en whippet.

Mina tre pojkar har väldigt olika smak vad de anser vara det bästa och bekvämaste stället att sova på. Switcher hans favvo plats ända sedan han var liten valp är huvud kuddarna i sängen (helst mina ;)) Holset däremot är lyckligast bara han får sova under täcket. Garrett har dock en bessynerlig favvo plats. Naturligtvis vill han sova i sängen, men när det blir för varmt går han ner till sin lilla bädd.

Denna bädd är den gamla insatsen till min sons barnvagn.. det är preeecis så Garrett får plats men han älskar den.

Switcher på sin absoluta favorit plats. Man hinner inte mer än sätta sig i sängen så har man en Switcher som har tagit plats på kuddarna ;). När jag sover själv är det ju inga problem, då har ju hundarna halva sängen och flera kuddar själva, men när vi är hos min pojkvän.. ja då kan det bli lite trångt i sängen fram för allt uppe vid kuddarna ;)


Garrett i sin abolut bästa och mest älskade sovplats i hela världen.. han har sovit i den varje natt sedan Adrian (min son) blev för stor för den.


Switcher som gillar att bre ut sig förstår inte riktigt vitsen med små sängar ;)


Holset å andra sidan knör ner sig bara det finns minsta lilla chans att få plats, och han lyckas nästan alltid få det med.


Har varit mycket dålig på att uppdatera min blogg de senaste veckorna... får skylla på skolan ;) men nu är den över för denna terminen, hade nästan hoppass på 3 månaders sommarlov.. men nu ska man börja jobba ist :( . Inget som man direkt vill men man måste ju få pengar till alla hund aktiviter man vill åka på i sommar ;)

Lite saker som vi har inplaner är:
Tånga Hed (båda dagarna)
Borås

Har en vill vän som puschar mig att ta tag i kapp träningen med pojkarna.. och jag måste väl ta tag i det om så bara för att hon ska sluta tjata ;P.. . pojkarna ÄLSKAR det (och matte tycker det är kul med) så jag ska verkligen göra mitt bästa för att det ska börjas springa igen med gossarna på mer frekvent nivå.

Må väl
och hoppas vi syns på någon utställning i sommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0