Sjuntorp

Då har årets sista utställning för året varit för oss. Så nu laddar vi inför nästa år.

Garrett blev 2:a plac i veteranklass utan något pris :(

Switcher däremot gick det betydligt bättre för :D. Han vann en stor öppenklass med CK. Sedan blev han placerad som BH-4, och det var många fina hanar med idag så jag är jätteglad för den placeringen :).

Switchers fina kritik:
This is a stunning dog. Elegant athletic smooth outline particulary excelent in neck, shoulder and overall balance. He´s flowing side gait but a little to wide in front.

Millie ställdes även hon, det var hennes andra officiella utställning och denna gången gick det bättre än förra ;). Hon fick en etta men blev oplacerad i den stora öppnaklassen för tikar.

Detta var bara lite kortfattat om dagen, är jättetrött men mer kommer senare.

Bilder kommer iaf inom kort... hade ju snälla vänner som fotograferade så nu ska jag bara fråga snällt, så jag får några att lägga in på bloggen med ;)

Må väl

Kommentarer
Postat av: Annakarin Wahlgren

Hej Pernilla!

vad kul att du hittade till våran hemsida!!

Jo, Obbsan ägs nu av min mamma, då tidigare ägare är svårt sjuk!

Obbsan är en underbar hund, så ljuvlig!

Hör gärna av dig via e post så kan jag skicka lite mer bilder.

Mvh Annakarin & (Hälsa vackra pappa- Ch Airescot Silver Sensation.)

2009-11-15 @ 08:22:58
URL: http://www.ezhar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0