Bättre sent än aldrig ;)

Men ojojoj.. va längesen det var jag uppdaterade här.. tiden har flugit fram under sensommaren och hösten..

Vi har inte varit iväg på några nya aktiviteter eftersom jag har haft fullt upp men både min egen och sonens skola. Han började första klass iår och då är det massa nya saker att tänka på..

Däremot har jag anmält till 2 utställningar denna hösten som vi ska på. Det blir först Växjö och sedan Sjuntorp (utanför trollhättan) dit har jag dessutom anmält lilla Millie :D
Och OM men jag säger bara OM jag får ihop det med tid så är planen att för första gången åka till Stora Stockholm, och där ställa Switcher.

Tyvärr inga bilder att lägga in då jag har ominstallerat datorn och programet som jag behöver för att få bilder från mobilen till datorn ännu inte är installerat.. men det kommer ;)


Må väl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0