Massa bilder!

Så här fint går mina fyra hundar på rad i koppel :) Fast Sparx är ganska duktig på att fläta ihop allas koppel ;)

Under alla skogspromenader får alltid alla fyra vara lösa ihop, dock kopplar jag dem där jag vet att det kan förekomma vilt och trafik.

Alltid efter en skogsvända låter jag hundarna få leka på ett fält och där är det så kul att rejsa! Holset gillar tyvärr inte att springa med de andra hundarna, för när Switcher var ca 6 mån så sprang han rakt in i Holset som fick en regäl smäll och flög flera meter och efter det så kan bara tänka sig att springa ihop med de andra på tomten (som är ganska liten) eller ensam.



Garrett har mer och mer kommit på hur kul det är med valpar och att få vara lekfarbror igen... gisses så han och Sparx leker nu för tiden.. vilka brottningsmatcher det blir ;) Jag tror inte Garrett har varit så lycklig på flera år!









Visst ser Morfar och barnbarn ut att ha riktigt kul ihop :)

Ikväll blir det ringträning igen, men jag har fortfarande inte hittat mina utställningskoppel... vet i sjutton var för bra ställe jag kan ha lagt dem på..

Må väl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0