Utställningsplaner

Snart är det dax för årets första utställning, Switcher är anmäld men tyvärr kan inte jag visa honom själv för jag ska åka till Gotland, men han kommer visas av Michaela som är underbart snäll och hjälper mig :D
Det blir första gången han kommer visas av någon annan än mig.... Blir oxå första gången en av mina hundar åker till en tävling utan mig!

De utställningar som pojkarna är anmälda till den närmaste tiden är:
9/5 Larv SKK, Switcher
22/5 Borås Inoff, ska bli Sparx första utställning och hans systrar ska oxå dit :)
6/5 Vänersborg SKK, Switcher
12/6 Tånga Hed Svvk, Switcher och Sparx
13/6 Avesta SKK, Switcher

Kommer troligen åka till men ej ännu anmält:
4/7 Borås SKK
9-10/7 Tvååker SKK, EV en av dagarna!
14/8 Askersund SKK

Sen har jag planer på att åka till whippetspecialen i Vilsta(29/7) och ev vinthundsspec i Lövudden(1/8), men det beror helt på hur saker å ting avlöper med planering osv, och hur jag jobbar.


Må väl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0