Söta sovande valpar

De fem små "hårdrockarna" växer och frodas, och kameran går varm här hemma men konstigt nog mest när de sover. Fast det kanske beror på att de nästan är omöjliga att fota annars ;) de springar, brottas och leker hela tiden när de är vakna, så när de somnar ingen blir det väldigt tyst och lungt här hemma.

Sabaton och Takida och klämt in sig under ett köksskåp bakom mamma.


kan det vara mycket sötare (Lillasyster och Europe)


Hela kullen


Lillasyster har hittat en skön liggstil hos mamsen.


Inflames och Europe sussar sött i par.



Nu är det trångt i matbaren vill jag lova. Millie är fortfarande oerhört mån om sina bebisar, och diar dem flera gånger om dagen och ett par gånger under nätterna, trots att de äter mat som jag ger dem 5 gånger om dagen. Hon städar fortfarande efter dem så gott hon hinner med ;) men jag får hjälpa henne en del med jobbet.


Ibland kanske det kan bli lite väl trångt ;)


Nya uppställnings bilder ska försöka att tas på torsdag, men får se om det går, för jag har lång dag i skolan och valparna är nog ganska trötta när jag kommer hem vid 19-20 tiden. Men annars kommer det på fredag.

Må väl

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj vad stora de har blivit!! Men fortfarande jättejättefina!

2010-02-17 @ 00:20:30
URL: http://barsine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0