2 veckor

Valparna har redan hunnit bli 2 veckor gamla, och nu går utvecklingen med stormsteg... jag kan se att de gör nya saker varje dag. De blir bättre och bättre på att ta sig fram "gående" och "sälar" sig inte fram så mycket längre. De är verkligen inte lätta att fota, för när de inte sover är de i konstant rörelse eller så äter de ;)

Alla valparna har nu börjat få ögon men ingen har öppnat dem helt än.

Alla 5 ligger och sover gott i en hög (pojkarna till vänster och flickorna till höger)


Klicka på de små bilderna för att se dem i större format

"Den mörka" (valp 1, tik)



"Den ljuse/röde" (Valp 2, hane)



"Pip-lisa" (valp 3, tik) är inte längre så utmärkande högljud, utan nu ligger alla valparna på samma nivå vad gäller hur mycket och ofta de låter, så det kanske blir ett nytt smeksman snart ;)




"Bläsen" (valp 4, hane)



"Junior (Valp 5, hane)






Är du intresserad av en valp kontakta mig, Pernilla, via mail eller telefon
[email protected]
0704-828221

Må väl

Kommentarer
Postat av: Marie Sandberg

Tusen glada tackar för Din kommentar på min blogg i kväll Pernilla!!!! Jo - nog ser man fram emot smått nu och det är ju exakt tre veckor kvar (om man räknar 63 dygn vill säga)..... Dina små valpar ser ju ut att må väl och precis så där fryntligt feta som man (eller åtminstone jag) vill att dom ska vara! Kramis Marie

2010-01-23 @ 23:08:17
URL: http://mibisans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0