2009

än har det inte kommit några valpar, och inga bilder har jag tagit under dagen på Millie, men jag tänkte skriva lite om året som varit.

LC
Tyvärr har min tid inte hunnit med något LC-prov under året och bara en träning har det blivit.. Får hoppas att tävlingarna i år ligger så jag kan delta i alla fall 2 gånger med Switcher och Holset (nu är det dessutom sista säsongen han får tävla) Garrett blir ju 9 om bara några månader så han är förgammal.

Utställning
Under 2009 var vi även på ovanligt få utställningar.. åkte bara till 7 stycken fast pojkarna var anmälda till växjö med men då var jag sjuk så vi blev hemma istället.
Holset ställdes inte alls under året utan han fick bara följa med och heja på ;) men kanske kommer han ställas någon gång under 2010 eftersom han nu är veteran.
Garrett ställs nu i veteranklass och några vinster blev det under året bla, BIS-2 veteran på Tånga Hed, och en Bh-placering blev det med i Borås, han blev även placerad på vinstrikast listan som 5:a Årets Veteran Hane!
Switcher har haft ett bra år i ringarna. 5 CK och 4 gånger BH-placerad och dessutom har han fått ett CERT. Trots att det inte blivit så många utställningar slutade Switcher på 17:e plats på årets vinstrikaste lista  av alla hanar som placerat sig på en utställning iår (det är 121 som har placerat sig under 2009).



Får se när Millie vill släppa ut de små ur sin mage ;) 63 dygn idag så nu kan de verkligen sätta igång vilken minut som helst.

Må väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0