Grattis SWITCHER 4 ÅR!!!

(en dag försent men ändå)

Stor grattis till min eviga lillla busvalp Switcher som igår blev 4 år! och han visar inte för en sekund några tecken på att ha fått sin vuxenvärdighet.... som de flesta vinthundar får någongång.. ;)

Mitt lilla "Monster" ca 6-7 månader gammal


Fram tills han var 3 år var han en total förstörelse maskin.. kunde inte lämnas hemma i 5 minuter utan att han hittade på något att roa sig med... allt ifrån att äta mina skor till öppna skafferi-dörrarna och ta för sig av brödet... Denna påhittighet är inte helt borta utan han har sina "återfall" emellanåt, framför allt om jag lämnat dem ensamma på dagarna flera dagar i streck, DÅ kan jag räkna med att upptäcka diverse söndriga föremål runt om i huset. Vet ingen hund som jag kan bli så tok arg på .. men samtidigt är han en expert på att charma sig till ett leende från sin arga mamma ;)
Det är mitt lilla monster det.

Håll utkik imorgon för då kommer 1veckas bilder på valparna :D

Må väl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0