LILLASYSTER

Idag var det dax för nästa valp att flytta till sitt nya hem, och det var Lillasyster. Som nu även hon precis som sin syster har blivit Skara bo. Och det finns två whippar i hennes nya hem, en hane och en tik. Familjerna som nu äger Takida och Lillasyster umgås en hel del så systrarna kommer mer eller mindre få växa upp med varandra och det känns helt underbart :D jag tror de kommer få ha mycket roligt framöver. Och framför allt, så kommer jag få massa möjligheter att träffa flickorna :D

Nu när det bara är 3 valpar kvar här hemma känns det verkligen tomt... plötsligt får alla plats i famnen samtidigt.. och det är inte valpar överallt när man släpper ut dem.. tomt.. undrar hur det kommer bli när 2 till förhoppningsvis snart har fått nya hem..

Då jag är mycket nöjd med både hur Takida och Lillasyter ser ut och deras sätt, även om de är olika, så har jag valt att ha möjligheten till en kull på dem båda. Jag kunde helt enkelt inte bestämma mig för vilken som var bäst ;) Dock inte säkert att jag tar en kull var på dem.. men jag har i vilket fall möjligheten. Meeeen det är långt fram i tiden det ev skulle bli aktuellt med att ha valpar igen.. minst 3 år.

Jag har fått rapporter från både flickorna om att det går jättebra i deras nya hem. DET om något värmer när man har lite sorg i hjärtat eftersom ens bebisar åkt (men man kan inte behålla dem alla ;).

Det har inte blivit några bilder tagna på valparna idag heller. Så strax innan Lillasyster skulle åka försökte jag och hennes nya matte ta några bilder. Det gick så där ;) skinka var GOTT!! nästan för gott tror jag ;)

Lillasyster 8 veckor (+1 dag)
Vad hon kommer kallas är ännu inte bestämt.


Titta på virveln hon har i fram mellan frambenen.. ser ut som ett hjärta :)


4 stycken mycket trötta valpar efter gårdagens äventyr, och sista natten för Lillasyster med sina bröder. Visst är de söta när de ligger på rad. Och nej jag har inte lagt dem så.. de har helt själva placerat sig :P


Nu ska jag ha en lugn fredagkväll. Imorgon tänkte jag ta promenad perimärtur med valparna som är kvar här hemma.

Må väl


2 hanar är fortfarande till salu.
Är du intresserad av någon kan du maila eller ringa mig
[email protected]
0704-828221

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0