Lite uppdatering

Holset verkar så sakta bli bättre(vilket känner oerhört skönt). Han har bättre balans och jag upplever att han inte har lika ont hela tiden längre. Han sover fortfarande mesta tiden, men han vill faktiskt försöka vara med och leka ibland när de andra 4 sätter igång. Vi tar fortfarande mycket korta promenader, han orkar inte gå så långt och det är sjukt halt ute så jag vill inte att han ska halka till och skada sig mer.
När jag är i skolan på dagarna så får han vara hemma hos min mamma och ligga framför deras brasa och gosa sig, vill inte att han är ensam och inte heller att han råkar göra något när jag inte är hemma.

Takida är fortfarande kvar... och det ser ut som att hon blir det ett tag till.... tyvärr verkar det som att fröken kan behöva nytt hem.. pga lite förändringar i familjen och nya längre arbetstider vilket gör det svårt för dem att ha kvar henne.
Sparx är mycket glad att ha sin syster att leka med, och som de busar, man ser verkligen vilken nytta jämngamla hundar har av varandra i lek.
Ska försöka mig på att ta lite bilder på de två syskonen framöver... men inte lätt när man är själv att få en hund och stå fint och ta bild samtidigt ;)

Mä Väl

Kommentarer
Postat av: Anna

Men herregud! Stackars Holset!! Hoppas hoppas hoppas att han blir bättre snart!



Och Takida, var inte det min favorit om jag inte missminner mig? Hon som var så lik far sin?

2011-02-07 @ 19:23:21
URL: http://barsine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0