2 veckor

Ytterligare en vecka har sprungit iväg och valparna har redan blivit 2 veckor gamla. De har så smått börjat öppna ögonen och gör små försök till lek. Alla ökar fint i vikt och mamma Takida tar ypperligt väl hand om dem. Hon bor inte längre hela tiden i valp lådan utan lägger sig då och då i min säng och sover lite, men så fort valparna gnyr lite hoppar hon ner direkt till dem.
Och idag kommer jag även skriva vad valparna ska få för namn i stamtavlan :)
Det finns 3 hanar och 2 tikar i kullen som fortfarande är till salu, tveka inte att höra av dig om du är intresserad och tror du kan ge en av valparna ett bra och kärleksfullt hem.
Kontakta mig antingen via mail eller telefon
[email protected]
0704-828221
 
Hane 1 "Prinsen"
Har fått det fina namnet Camyrra's Silver Surprise
Eftersom kullen var en överraskning ;)
Var så trötter vid fotningen att han bara ville sova.
Hane 2 "Biffen"
Denna stora gosse har fått namnet Camyrra's Silver Prodigy
Han är den i särklass största valpen i kullen och han väger betydligt mer än de andra, så han kommer nog bli en regäl pojk :) Han är den (än så länge) lugnaste valpen i kullen.
Hane 3 "Aston"
Denna gossen har fått det fint klingade namnet
Camyrra's Astonishing Silver
Tik 1
Denna lilla tjej har inget smeknamn än men har bestämt mig för att hon ska få det tjusiga namnet
Camyrra's Dazzling Silver
Tik 2 "Lily"
Minsta tiken i kullen därav smeknamnet Lily, och hon har fått namnet
Camyrra's Suddenly Silver
Hon har en oerhört söt liten svart pussfläck på vänter sida av nosen.
Tik 3 "Lina"
Har varit svårt att hitta rätt namn till denna goding, men efter mycket velande fram och tillbaka så har det tillslut fått bli
Camyrra's Silver Lining
Tik 4 "Lacy"
Denna flicka har fått det fina namnet Camyrra's Silver Legacy
Jag visste direkt att det var hennes namn, redan när hon var nyfödd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0