6 veckor

Igår hade jag besök mina vänner Elin och Stefan som ville kika på valparna. Och de är så underbara som hjälpte mig ta riktigt fina bilder på valparna! Stefan fotade (med en bra kamera) och Elin hjälpte mig ställa upp valparna, hur villiga de var att stå fint varrierade.. det är inte helt lätt att få busiga 6 veckors valpar att stå fint och äta god leverpastej på samma gång ;)
 
Stort TACK! än en gång till Elin och Stefan, ni är underbara!
Kika in på deras blogg för massa härliga bilder på deras hundar mm. http://sloughi.blogg.se
 
Det finns fortfarande några valpar till salu (både hanar och tikar) så om du är intresserad av någon kontakta mig via mail eller telefon:
[email protected]
0704-828221
 
 
Camyrra's Silver Surprise
 
Camyrra's Silver Prodigy
 
Camyrra's Astonishing Silver
 
Camyrra's Silver Legacy
 
Camyrra's Suddely Silver
 
Camyrra's Silver Lining
 
Camyrra's Dazzling Silver
 

Kommentarer
Postat av: Suzanne

Hejsan,
Helt underbara bilder på valparna.
Kommer att köpa hund när jag arbetar lite mindre, för att få så mycket tid med fyrbent vän.
Måste bara fråga, vad har ni använt för kamera? Har katter själv www.suzmimas.se och skall köpa en ny kamera då den gamla har börjat bli dålig.

Tack på förhand

Lycka till med valparna

/Suzanne

Svar: Fotona är tagna med en Nikon 3D
Pernilla Åhs

2013-03-07 @ 07:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0