Tånga Hed

Då har årets Tångs Hed helg gått av stapeln, och resultatet var av blandad kompott.

Lördag:
Switcher blev 5:a i öppnaklassen med CK, ingen placering i BH. Men han fick en kanon kritik (som kommer senare).
Garrett vann Veteranklassen med HP och vann sedan över tiken och blev BIR-veteran... Men det slutade inte där. I själva BIS-veteran finalen blev han 2:a! Så med andra ord BIS-2 veteran.

Garretts dotter, Bokellas Anna Karenina, blev 2:a i öppnaklassen men inga CK delades ut. Totalt gav domaren bara ut 3 Ck till alla tikar...

Söndag:
Switcher blev återigen 5:a i öppnaklassen dock utan något CK.
Garrett blev 2:a i Veteranklassen och fick inget pris alls :(.. han var helt enkelt inte alls domarens typ.

Mer utförligt om helgen kommer i veckan, och förhoppningsvis lite bilder.

Men här kommer iaf en på Switcher i rörelse från bedömingen. (foto : Michaela Olsson)


Sist men inte minst måste jag skicka ett stort TACK till Elin och Stefan som var mina räddare i nöden i lördags då min bil la av precis utanför Vårgårda på E20. Där fick jag stå i över en timma, men tillslut kom de till utställningen och kunde hjälpa mig. De (eller ja.. fram för allt Stefan) var underbara nog att hjälpa mig igång med bilen efter utställningen och se till så jag kom hem... TACK TACK TACK!!! och istället för blomma som tack så fick de Chocklad ;)

Må väl

Jag ska krypa ner i soffan och ta igen mig efter en lååång helg.

Kommentarer
Postat av: Michaela Olsson

Så trög jag är! Tänkte fråga dig idag but it slipped my mind... GRATTIS GRATTIS GRATTIS till Garrets BIS 2a placering!!! hur kunde jag glömma att fråga??? Kramar!

2009-06-14 @ 21:56:08
URL: http://whippetnota.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0