Bekvämt ska man sova.

Whippar är experter på att göra det skönt för sig.. De kan verkligen konsten att bädda upp och bädda om vilken plats de än vill sova på.. Och ligga nära vill de självklart göra med, både med varandra och med oss människor. Jag som mängder av whippet ägare delar säng med mina hundar, och de har gott om plats med.. ena halvan av dubbelsängen och eget täcke så de kan kosten att bre ut sig ;) men oftast ligger de nästan på mig alla tre.
Denna abstrakta syn hade jag precis bakom min rygg när jag vaknade i morse...eller ja vid 11 tiden är ju trots allt sjuk...(observera att pojkarna inte ens har brytt sig om att matte har vaknat), det är mina två äldsta Garrett & Holset som har gosat ihop sig riktigt... Switcher låg precis nedanför Holset under täcket (man kan se hans ena tass)


Bilderna nedan visar hur gott gubbarna kan bädda in sig i soffan också... genom att flytta på plädar och kuddar så det blir precis rätt. När jag har bäddat eller lagt saker till rätta får de ligga så i max 5 min innan någon av pojkarna "fixar" till det så det passar whippar bättre .. hihi..





Må väl, själv är jag fortfarande sjuk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0