6 veckor och 2 dagar

ÄNTLIGEN kommer så bilderna på valparna 6v gamla. Det är nämligen inte lätt att ta bilder på valparna själv... lr snarare nästan helt omöjligt ;) För det är fart på dem här hemma nu kan jag lova, men de är faktiskt helt underbara och mindre krävande än jag väntat mig.. men det kanske kommer nu.. andra uppfödare talar ju om 6v monster ;)

Den underbara fotografen som hjälp mig, och som dessutom har fin fin kamera är Elin Rose som har trotsat vädres makter idag för att åka till Handler kurs i Håkantorp(8km från mig) och på hemvägen tog hon svängen förbi mig... vilken inte kan ha varit det lättaste för vägarna här blåser igen direkt efter att det är plogat då det är HELT platt här. Hoppas innerligt hennes resa hem till Mariestad(lr mer korrekt mitt i ingenstans utanför mariestad ;) går bra och att hon inte kör fast.

Valparna sov när Elin var här så vi fick väcka dem när de skulle fotas.. och några var inte helt med på att ställa upp sig och visa sig.. men vem vill det när man är nyvaken ;)

Takida



Inflames



Lillasyster



Sabaton



Europe



Vill ge ett STORT tack till Elin som fotade hundarna idag, gå in på hennes blogg och kolla in de underbara bilder de tar på sina egna hundar! http://sloughi.blogg.se

Må väl

Ev finns fortfarande en tik och två hanar kvar till salu.
Är du intresserad av en valp kan du kontakta mig på mail eller telefon:
[email protected]
0704- 82 82 21

Kommentarer
Postat av: Michaela Olsson

Jättefina kort på dom "små", herrejösses vad dom växer!!! Å så fina dom ser ut att bli! Kommer förbi nästa vecka och klämmer å känner lite på dom =)

2010-02-20 @ 16:53:35
URL: http://whippetnota.blogspot.com
Postat av: Anna

Oj vad stora och fina de har blivit! Takida är min favorit, han är superfin =) Och vad kul att du har fått sålt några! Grattis!

2010-02-20 @ 22:44:05
URL: http://barsine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jättefina bilder! Och valparna är väldigt söta!

2010-02-22 @ 14:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0