5 veckor (och en dag)

Valparna har redan hunnit med att bli 5 v, veckorna försvann snabbt över jul.

Idag fick jag hjälp av min snälla mamma och fota uppställningsbilder av valparna. 

Har även tillslut bestämt mig för deras namn och registrering är på väg till SKK 😊

Hanen.  Camyrra's Pawn of Prophecy "Sven" 
(hans smeknamn har ändrats från Gramse till Sven, då det kändes mer rätt när han fick ögon och började visa sin personlighet)


Tik 1. Camyrra's Magicians Gambit "Liten"


Tik 2. Camyrra's Castel of Wizardry "Lilja"


Tik 3. Queen of Sorcery "Hjärtrud" 


Tik 4. Enchanters End Game "Herta"


Är du intresserad av en valp, kontakta mig via telefon eller telefon. 
[email protected] 
0704-828221 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0