8 veckor

Så har valparna redan hunnit bli 8 veckor och på lördag går flytten för 2 av dem. Det är lite bitterljuvt när de flyttar. Det blir lugnare och enklare för varje valp men samtidigt saknar man var och en av dem enormt.


2 underbara flickor söker egen familj. Är du intresserad, kontakta mig via Mail eller telefon. 
[email protected] 
0704-828221 


Inga nya uppställningsbilder tagna idag då jag inte har någon fotograf, Istället delar jag med mig av de underbara foton valparna "farmor" tog på dem när hon var på besök i helgen.

7,5 vecka gamla




Camyrra's Pawn of Prophecy (bokad) 

Camyrra's Queen of Sorcery (stannar hos mig)

Camyrra's Magicians Gambit (till salu)

Camyrra's Castel of Wizardry (till salu)

Camyrra's Enchanters End Game (bokad)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0