Kan det vara valpar på G? vad tror ni??

Millie´s mage 4,5 v efter parnignen. Jag tycker mig se skillnad mot när jag såg henne sist på Sjuntorp utställningen, framförallt så är hennes puppar(vårtor) större och regält rosa nu. Även magen tycker jag att det är skillnad på... inte mycket men jag ser ändå en liten skillnad mot kortet som togs för 3 veckor sedan. Den är liksom inte lika kurvig längre, då menar jag precis där bröstkorgen slutar och går uppåt.

Så vad tror ni.. kan det vara bappsiar på väg lr är det bara mina ögon som spelar mig ett spratt ;)


Millie för 3 veckor sedan



Switcher är nu helt fri från kennelhostan och har inte hostat/harklat/snörvlat något sen i söndags :D och ingen av de andra två visar några symptom än heller.


Må väl

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Hur går det med tiken, äter hon något nu? Jobbigt när de vägrar kan jag tro, speciellt om de är dräktiga och det är hon nog!

Lycka till!

2009-12-06 @ 20:27:19
URL: http://belara.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0