Bröd

Något mina hundar gillar att äta är bröd.. bara torra brödskivor utan något extra på, favvo brödet är vanlig limpa eller rostbröd. De två gamla kastar i sig bröd medans Switcher långsamt och noga tuggar i sig små bitar i taget.. allt för att reta de andra tror jag ;)


Holset spanar på Switcher brödbit efter han satt i sig sin på några sekunder


Switcher (som är lägst i rang) tog sin tillflykt i soffan för att få äta sin brödbit i lugn och ro
 


Vet inte om bröd ätandet är något udda för mina hundar... men de gillar verkligen bröd iaf. Speciellt Garrett, han kan ibland göra nästan vad som helst för en brödbit.


Må väl, själv håller jag på och tacklar en förkylning

Kommentarer
Postat av: Michaela Olsson

Ja bröd är himla mumsigt! Men jag får för mig att dom tycker det är ännu godare om det dessutom är stulet =) Krya på dig!

2009-02-18 @ 23:59:37
URL: http://www.whippetnota.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0