Utmanad

Då har även jag blivit utmanad att visa den 6:e bilden ur den 6:e mappen..

Eftersom datorn jag nu använder har jag fått låna av mamma på obestämd tid, ligger det inte så många bilder som är mina än men massor som är mammas.

Bilden nedan är från familjens(jag var inte med) 7 veckors resa till Thailand förra året. De reste runt en hel del istället för att bo på något känt turist ställe. Bilden visar en typisk bostad i en liten by i norra Thailand. Där har de enligt mamma ett väder och temperatur som är väldigt likt Sveriges, dock osäker på om de har vår vinter (fast kan man ens kalla det vinter nu för tiden). Har för övrigt flera hundra bilder i datorn från denna resa...


Själv så har jag ingen att utmana, för alla jag känner som har blogg har redan blivit utmanade.

Hoppas ni alla får en bra helg.. Själv ska jag ner till Halmstad och ha det trevligt på deras studentkår hela helgen. Så hundarna är inkvarterade hos mamma (med familj)


Må väl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0