Diskmaskiner och Gossedjursmördare

Att få slicka/gnaga rent ungsformer är något mina pojkar gillar... men Garrett han går verkligen in i det med inlevelese.. se själva ;).. går fram om en diskmaksin.. hihi..
Garrett ligger i fomen och bara han får äta


Man ska äta med inlevelse



Något som Holset bara ÄLSKAR att göra är att "döda" gossedjur... han är inte den som sliter dem i stycken, nejdå.. utan så fort han lyckats få ett litet hål någonstans så plockar han minitsiöst ut alla "inälvor" han kan få tag i.. och sen är han så nöjd  med sig själv.. Han ser till och med förnärmad ut om man plockar i stoppningen igen..

Holset ligger mitt i sitt verk och tar igen sig efter allt hårt arbete 


Må väl

ska försöka bättra mig på att uppdatera.. men just nu verkar jag aldrig ha nog med tid..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0