Första ringträningen.

Idag så åkte vi på första riktiga ringträningen för Sparx, och han skötte sig jättebra! Han stod fint och sprang som han inte gjort annat ;) tyvärr har jag lyckats förlägga mina utställningskoppel :/ så det fick han inte träna på att gå i, men det har vi tid med senare.

Med på träningen var även hans två systrar Takida och Era(Lillasyster) och dom blev så glada att se mig... dom nästan kröp ur skinnet av glädje när de fick hälsa. Det var verkligen en härlig känsla att känna att valparna kände igen mig så bra fortfarande och att de blev så enormt glada. Dom såg jättefina ut och har samma härliga framåtanda som sin bror, det var väl inget konstigt att gå in i en lokal med massa andra stora hundar.

Lite fotostund försökte vi även ha, tyvärr gav mina batterier upp när det var tid att ta kort på Takida så det blev dessvärre inga på henne :(
Mamma Millie var även hon där och hennes matte tog kort på familjen (pappa Switcher var oxå med men tränade inte) så jag hoppas att det blev fina bilder och att jag kan få en att lägga in i bloggen snart :)

Enda kortet på Takida, det är jättesuddigt men om man tittar noga kan man se hur fint hon rör sig.

Era (Lillasyster) 14 veckor

Sparx (Inflames) 14 veckor



Nu så sover Sparx gott, han är helt slut efter en lång eftermiddag, det är många intryck för en valp att vara på ringträning :)

Må väl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0