Takida 15v

Igår var vi återigen på ringträning i Håkantorp, som Skaraborgs KK annordnar varje torsdag, och även denna gång var lilla Takida där. Så igår hade jag med full laddad kamera OCH extra batterier för nu skulle inte kameran få dö för mig igen ;)
Precis som förra veckan blev hon helt tokigt glad av att träffa mig igen :D.

Och bilder blev det.. men att få en valp att stå fint precis när man själv vill och hålla sig stilla tillräckligt länge för att en långsam kamera ska hinna ta en bild, är som många av er vet inte det lättaste ;) men vi fick ändå till ett par okey bilder.
Takida 15veckor


I nästa vecka hoppas jag få träffa Sabaton igen, som har funnit sig mycket väl tillrätta i sitt nya hem :)

Må väl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0