Inga 7 v bilder idag.

Nej som sagt, det blev inga bilder idag. Tiden har inte räckt till och så har jag inte haft någon som kunde fota.. försökte själv.. men jisses det går bara inte att fota valpar själv.. hur jag lyckades när de var 4 v har jag inte den blekaste aning om ;)

Men kameran har trots allt fångat några foton som jag lägger ut idag, dock får ni vänta med 7 veckors bilderna till på lördag, för morgon är det skola hela dagen och så ska jag jobba kvällen/natten.

Fyra syskon sover sött i lilla korgen

Medans Sabaton slaktar nya gosse djuret i den stora ;)

Sen tar han plats ovanpå sina syskon i den lilla korgen


Whippar gillar att sova nära och trångt ;)


Må väl


Det finns fortfarande 2 hanar att tinga.

Pernilla
[email protected]
0704-828221

Kommentarer
Postat av: Ina

Nu skall ja alldeles strax åka=) Skall bli jätte trevligt och träffa dig igen och kramas med de små söta=) Kram

2010-02-27 @ 12:33:56
URL: http://www.hoffemindi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0