62 dygn

Nu är Millie inne på sitt 62:a dygn men ännu visar hon inga tecken på att det skulle vara någon valpning nära förestående. Fast jag vet att den kan komma igång när som helst, men jag står inte och studsar av väntan.. jag sysselsätter mig med att skriva hemtenta som ska in om en vecka.

Millie 62 dygn ( det bästa man har sätter man på bordet ;)



Millie ser minst sagt lite betänksam ut av sig.


Man kan verkligen se nu hur tungt det är och att valparna inte har mer plats att växa på.
Fröken har dessutom nu ökat ytterligare 1 kg i vikt så nu väger hon med andra ord hela 16 kg!!! det är mycket det för en liten whippetfröken som vi vanliga fall väger 11,5-12 kg.

När det än sker så har vi några spännande dagar framför oss :D

Må väl

Kommentarer
Postat av: Marie Sandberg

Nu är det spännande värre för Dig kan jag tro:-).

Maila mig Din egen mailadress (hittar den inte någonstans) så ska jag maila över lite "bra" dokument du kan använda dig av framöver när valparna är födda!

Lycka till nu!

Kram Marie

2010-01-04 @ 21:23:39
URL: http://mibisans.se
Postat av: Marie Sandberg

Hmmm, skrev en kommentar tidigare i kväll men den försvann visst????

Lycka till nu med allt Pernilla!

Mvh

Marie

2010-01-04 @ 22:25:29
URL: http://mibisans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0