Första dygnen

Nu har valparna hunnit bli hela 2 dagar och saker börjar rätta till sig här hemma. Mina stora pojkar har ännu inte fått sätta en tass i sovrummet för Millie ;) så de får vackert finna sig i att sova i storarummet/sonens sovrum, det är inte ledsna annat än när jag går och lägger mig, för de vill ju ligga under mittt täcke.
Jag har dock inte fått sova så mycket, för jag vaknar av minst lilla ljud som valparna gör ifrån sig.. och det är ofta det..

Valparna gör inte så mycket mer än äta, sova och äta lite mer och så självklart växa.
Nedan har jag lagt in några bilder på dem

Hane 3 sover gott på mammas ben


Hela högen vid matbaren


De två flickorna


och så pojkarna vid maten. från vänster ligger hane 3, hane 2 och hane 1

De har redan börjat få sina "arbetsnamn" och jag har nästan bestämt mig för vad de ska få heta i stamtavlan.

Må väl

Kommentarer
Postat av: Elin Eklund

Grattis till valparna!

2010-01-10 @ 22:41:42
URL: http://www.freewebs.com/elinobriam

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0