9 ½ vecka

Dagarna går fort nu och de växer så snabbt valparna!

Millie har lämnat mig :( och har åkt hem till sin familj.. saknar henne något enormt. Nu när hon har åkt märker jag verkligen hur stor plats hon tog här hemma! Hon kommer alltid vara välkommen tillbaka och hälsa på när hon vill ;)

Det är inte lätt att få tiden att räcka till.. och fota valparna ligger inte högst på listan av saker som ska hinnas med, så det har fått vänta några dagar extra, men nu ikväll fick jag hjälp av mamma som tog bilderna. Små pojkarna var nästan för pigga.. så det var inte lätt att fånga dem med alla 4 tassarna i marken samtidigt ;). Sabaton kan inte riktigt stödja på sin tass så han försökte jag knappt med.. utan bilden fick bli som den blev.. och konstigt nog blev den helt ok...
Ska ta han till veterinären igen i veckan.. för jag gillar inte alls formen hans ena tå har börjat få, kanske bara beror på svullnaden, men jag vill veta säkert.

Sista bilden på Millie tillsammans med alla sina söner.


Inflames  "Sparx"
Denna killen kommer stanna hos mig.. men nu när Sabaton har skadat sig, så är det inte hugget i sten att just Inflames stannar, dyker rätt hem upp så...


Sabaton 
Till salu (men eftersom han har skadat en tass kommer han få bo kvar ett tag... tveka dock inte att höra av dig om du är intresserad)
Han är en busig gosse som kommer kräva en del av sin framtida ägare för han har mycket energi och kommer behöva en ägare som vill aktivera sig med sin hund. Han ÄLSKAR barn! och fungerar jättebra med mina äldre whippetpojkar. Och han ser lovande ut så han får gärna kommer till någon som är intresserad av att ställa ut.


Europe Tingad
Kommer snart flytta till sin blivande matte i Uppsala.


Må väl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0