Pojkarna 8½ vecka

Så har jag äntligen fått till en fotosession med de tre kvarvarande valparna... och de blir bara svårare och svårare att ställa.. för godiset måste ha blivit mycket godare ;) då de hoppar efter det eller kastar sig framåt...

De lever nu nästan helt å hållet med de andra hundarna hela tiden, det är bara när jag inte är hemma som jag stänger in dem i köket.. mest för att jag är rädd att de ska sätta i sig något olämpligt, för som alla vet så är valpar EXPERTER på att hitta och äta saker som man inte ens visste man hade ;)
Har även så smått börjat träna rumsrenhet.. men det är verkligen inte lätt med tre på en gång... någon som har tips om hur jag kan göra???

Jag har fått massa rapporter från flickorna och de har snabbt funnit sig hemma hos sina nya familjer, de har oxå fått träffas och leka med varandra.. vilket de verkligen gillade :)
Lillasyster har nu fått det söta namnet Era.

Eftersom jag fortfarande har alla tre hemma och två av dem ska säljas.. men det går inte att säga säkert när det blir.. har jag gett dem smeknamn som jag och sonen lättare kan kalla dem ;) Sabaton kallas för Babaton , Inflames för Sparx och Europe för Noz... jag hoppas att de snart kommer få egna hem för ju fortare de präglas på sin nya familj dessto bättre.

Men jag ska vara helt ärlig.. om jag kunde hade jag behållt dem alla....  ;)

Inflames




Sabaton




Europe




Europe och Sabaton sover gott

och Inflames gör det samma


Må väl


2 valpar till salu. är du intresserad av någon kan du kontakta mig via mail eller telefon.
[email protected]
0704-828221

Pernilla Åhs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0