Ute bilder

Tiden verkar aldrig räcka till... och den gågna veckan har det varit omöjligt att få ihop tiden till att fota uppställningsbilder på pojkarna.  Men kameran går varm här hemma ändå, när de: leker, sover och ja så fort jag har tillfälle mer lr mindre ;)

Sabaton visar inte längre någon hälta, men han får ta det så lungt det går men två vilda valpar i huset. Han har fått gå med på skogspromenader med ALLA de andra(det är inte helt lätt att manövrera 5 koppel). och OJ va kul valparna tyckte det var.. att få komma ut i stora skogen och springa lite (ja Sabaton får springa, men bara själv och endast en kort stund och jag bär honom dessutom mesta biten) mycket nytt att upptäcka, lyssna efter och bita i ;)
Pappa Switcher är den stora Idolen och honom följer valparna efter som små svansar... men kommer de för långt från mig då går det fort tillbaka, och minsta lilla jag ropar så kommer de :) duktiga bappisar!

Sparx (Inflames) står och spanar på något intressant som händer utanför tomten

Sabaton spanar på samma sak

Kan man vara mycket sötare!  -Hej mamma va gör du?

Sabaton gömmer sig bakom busken i väntan på att få hoppa på bror sin

man blir trött av att vara ute på äventyr ;)


jag har gjort otaliga försök att fota Sabatons skadade tass.. och det här är bästa resultatet.
Om man tittar nog ser man att ena mitten tån är lite "längre", nu är detta kort nästan en vecka gammalt så det är syns ännu mindre nu.



Må väl

Kommentarer
Postat av: Anna

Sabaton är en tjusig hund. Hoppas du inte får sålt han så man får komma och krama på han ibland. ;D

2010-03-31 @ 00:41:48
URL: http://barsine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0