Garrett har fått fler barnbarn! :D

Igår blev Garrett återigen morfar, denna gången är det hans fina dotter Bokellas Oceans Twelve "Tea" som är den nyblivna stolta modern, och hon fick 3+3 alla brindel, två svart- och fyra blå pigmenterade. Pappa till valparna är Tappinskis French Fasion.

Grattis till din första egen uppfödda kull Monica! Ska bli så kul att få komma och titta, klämma och snosa på valparna om 5-6 veckor :D

Tea är sin pappa upp i dagen, hon har precis samma uttryck och utseende, med undantaget att hon är tik och blåbrindel ;), hon "pratar" till och med på samma sätt som sin far, och när jag passade henne för några år sedan tog jag hela tiden fel på vem som var vem av dem när de låg bredvid mig i soffan lr sängen. Så om du vill ha en hund med ett helt fantasktiskt lynne kan jag varmt rekomendera Teas gener :D


Om du vill titta på de små söta bappisarna eller kanske letar valp kan du gå in på Monicas hemsida:
http://www.kennelmctools.com/

Må väl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0