3 veckor

Tiden går så fort när man har valpar.
Tänk att de redan är 3 veckor.

Så snart ögonen började öppna sig vaknade de till och blev varse sin omvärld i små steg.
Något av de sötaste som finns är att se när valpar gör sina första små försök till att leka 😍 (vilket sker ungefär samma sekund ögonen börjar öppnas)

Nu rultar de runt i valplådan och vill inget hellre än ta sig ur den.  Men väl utanför är det sååå läskigt och de vill tillbaka igen. 😄

Idag blev det ingen manikyr, den får vänta till imorgon. Detta pga att jag hittar inte mina glasögon 😅
Men individuella foton fick vi till ❤️
De har även fått ett första smakprov på mat och oj så det smakade. Ångrar att jag glömde ta foto för de åt med hela kroppen 😆

Hanen
Camyrra's Wizard 

Jag har nu bestämt flickornas namn 🥰
Tik 1
Camyrra's Enchantress 

Tik 2
Camyrra's Priestess 

Tik 3
Camyrra's Sorceress 

Tik 4
Camyrra's Conjuress 

Tik 5
Camyrra's Druidess 

Vid intresse av en tik kontakta 
[email protected] 
0704-828221 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0